Лексична тема тижня “Мамине свято”, властивості та якості предметів”. “Літера та звук “Ш”

Тиждень любові, ніжності й розвитку: «Мамине свято»

Лексичні теми: “Мамине свято”, “Властивості та якості предметів”, звук і літера «Ш»

Минулого тижня в нашому садочку панувала атмосфера тепла, турботи й любові, адже ми присвятили його найдорожчій людині у світі — мамі. Тематичні заняття, розвивальні ігри, творчість, логопедична робота та святкова логоритміка допомогли дітям не лише поглибити знання, а й навчитися краще виражати свої почуття.

Щоденні ранкові ритуали

Кожен день починався з весняної зарядки, пальчикової гімнастики, ходьби лікувальною тропою, а також з повторення важливої базової інформації: дні тижня, пори року, частини доби, весняні місяці. Такі рутинні дії сприяли не лише фізичному загартуванню, а й мовленнєвій та пізнавальній активності дітей.

Пізнавальна та мовленнєва діяльність

???? Заняття з ознайомлення з навколишнім світом були присвячені значенню мами в житті кожної дитини. Ми говорили про любов, повагу, вдячність, вчилися висловлювати свої почуття, обговорювали прислів’я й приказки про матусю, формували культуру почуттів.

???? На заняттях з розвитку мовлення діти переглядали казки-театри («Подорож до мами»), відповідали на запитання, складали речення з опорою на картинки, співали пісні, вчили вірші про маму, грали в мовленнєві ігри:
• «Розкажи про маму»
• «Манікюр для мами»
• «Мама, матінка, матуся»
• «Мамині речі»
• «Хто матусі допомагає?»
• «Прислів’я та приказки»

Фонетико-мовленнєва робота

Особливу увагу приділяли звуку і літері «Ш»:

  • визначали місце звуку у словах,

  • прописували літеру,

  • укладали слова та речення.
    Діти з інтересом розфарбовували логічні та математичні розмальовки восковими олівцями.

Математика та сенсорний розвиток

Під час занять із математики:

  • вивчали склад числа 8,

  • розвивали вміння рахувати прямим і зворотним способом,

  • вчилися розрізняти предмети за розміром, довжиною, шириною, висотою (використовуючи поняття: великий–маленький, довгий–короткий, широкий–вузький).

Діти грали в дидактичні ігри:

  • «Великий–маленький»

  • «Довгий–короткий»

  • «Товстий–тонкий»

  • «Що з чого?» (ложка — залізна тощо)

Творчість і ручна праця

У художньо-творчій діяльності діти створювали:

  • «Мандалу» (фарби, ватна паличка)

  • «Троянду для мами» (повітряний пластилін)

  • «Кошик квітів» (паперові стаканчики)

  • Листівки, серця, квіти для мами, колективні аплікації з кольорового паперу

  • Ліплення з бджолиного воску, гончарної глини, пісочна творчість, мозаїка, штрихівки

  • Будували місто з дерев’яного конструктора

Логоритміка та музично-рухлива активність

На заняттях із логоритміки:

  • вітання,

  • артикуляційна та пальчикова гімнастика,

  • дихальні вправи («Сердечко для мами», «Подаруємо сердечко»),

  • нейрогімнастика для розвитку уваги та координації рухів.

На музичних заняттях:

  • співали тематичні пісні,

  • танцювали,

  • водили хороводи,

  • грали у музично-ритмічні ігри.

Заняття з логопедом

Підгрупові заняття з логопедом проводились кілька разів протягом тижня, де діти:

  • тренували артикуляцію та звуковимову,

  • розвивали фонематичний слух,

  • удосконалювали лексико-граматичні навички,

  • розширювали словниковий запас за темами тижня.

Казки, слухання та обговорення

Щодня у другій половині дня ми читали казки:

  • «Подарунок для матусі»

  • «Про гномиків і їхню маму»

  • «Мамине серденько»

  • «Як зайченятко маму любив»

  • «Матуся»

Діти обговорювали сюжети, відтворювали персонажів у творчості, розвивали емоційний інтелект та зв’язне мовлення.

Підсумок

Тиждень був насичений теплом, вдячністю, творчістю і змістовним навчанням. Діти не лише закріпили мовленнєві, математичні та сенсорні навички, а й поглибили розуміння ролі матері у своєму житті, навчилися проявляти любов, турботу й повагу.

Ми щасливі бути поруч у цих важливих етапах розвитку та дякуємо вам за довіру!

Хочете, щоб ваша дитина так весело та з розвитком проводила час у садку, записуйтесь на співбесіду.

 

Залишити відповідь