Тиждень любові, ніжності й розвитку: «Мамине свято»
Лексичні теми: “Мамине свято”, “Властивості та якості предметів”, звук і літера «Ш»
Минулого тижня в нашому садочку панувала атмосфера тепла, турботи й любові, адже ми присвятили його найдорожчій людині у світі — мамі. Тематичні заняття, розвивальні ігри, творчість, логопедична робота та святкова логоритміка допомогли дітям не лише поглибити знання, а й навчитися краще виражати свої почуття.
Щоденні ранкові ритуали
Кожен день починався з весняної зарядки, пальчикової гімнастики, ходьби лікувальною тропою, а також з повторення важливої базової інформації: дні тижня, пори року, частини доби, весняні місяці. Такі рутинні дії сприяли не лише фізичному загартуванню, а й мовленнєвій та пізнавальній активності дітей.



Пізнавальна та мовленнєва діяльність
???? Заняття з ознайомлення з навколишнім світом були присвячені значенню мами в житті кожної дитини. Ми говорили про любов, повагу, вдячність, вчилися висловлювати свої почуття, обговорювали прислів’я й приказки про матусю, формували культуру почуттів.
???? На заняттях з розвитку мовлення діти переглядали казки-театри («Подорож до мами»), відповідали на запитання, складали речення з опорою на картинки, співали пісні, вчили вірші про маму, грали в мовленнєві ігри:
• «Розкажи про маму»
• «Манікюр для мами»
• «Мама, матінка, матуся»
• «Мамині речі»
• «Хто матусі допомагає?»
• «Прислів’я та приказки»



Фонетико-мовленнєва робота
Особливу увагу приділяли звуку і літері «Ш»:
-
визначали місце звуку у словах,
-
прописували літеру,
-
укладали слова та речення.
Діти з інтересом розфарбовували логічні та математичні розмальовки восковими олівцями.



Математика та сенсорний розвиток
Під час занять із математики:
-
вивчали склад числа 8,
-
розвивали вміння рахувати прямим і зворотним способом,
-
вчилися розрізняти предмети за розміром, довжиною, шириною, висотою (використовуючи поняття: великий–маленький, довгий–короткий, широкий–вузький).
Діти грали в дидактичні ігри:
-
«Великий–маленький»
-
«Довгий–короткий»
-
«Товстий–тонкий»
-
«Що з чого?» (ложка — залізна тощо)
Творчість і ручна праця
У художньо-творчій діяльності діти створювали:
-
«Мандалу» (фарби, ватна паличка)
-
«Троянду для мами» (повітряний пластилін)
-
«Кошик квітів» (паперові стаканчики)
-
Листівки, серця, квіти для мами, колективні аплікації з кольорового паперу
-
Ліплення з бджолиного воску, гончарної глини, пісочна творчість, мозаїка, штрихівки
-
Будували місто з дерев’яного конструктора



Логоритміка та музично-рухлива активність
На заняттях із логоритміки:
-
вітання,
-
артикуляційна та пальчикова гімнастика,
-
дихальні вправи («Сердечко для мами», «Подаруємо сердечко»),
-
нейрогімнастика для розвитку уваги та координації рухів.
На музичних заняттях:
-
співали тематичні пісні,
-
танцювали,
-
водили хороводи,
-
грали у музично-ритмічні ігри.
Заняття з логопедом
Підгрупові заняття з логопедом проводились кілька разів протягом тижня, де діти:
-
тренували артикуляцію та звуковимову,
-
розвивали фонематичний слух,
-
удосконалювали лексико-граматичні навички,
-
розширювали словниковий запас за темами тижня.
Казки, слухання та обговорення
Щодня у другій половині дня ми читали казки:
-
«Подарунок для матусі»
-
«Про гномиків і їхню маму»
-
«Мамине серденько»
-
«Як зайченятко маму любив»
-
«Матуся»
Діти обговорювали сюжети, відтворювали персонажів у творчості, розвивали емоційний інтелект та зв’язне мовлення.
Підсумок
Тиждень був насичений теплом, вдячністю, творчістю і змістовним навчанням. Діти не лише закріпили мовленнєві, математичні та сенсорні навички, а й поглибили розуміння ролі матері у своєму житті, навчилися проявляти любов, турботу й повагу.
Ми щасливі бути поруч у цих важливих етапах розвитку та дякуємо вам за довіру!
Хочете, щоб ваша дитина так весело та з розвитком проводила час у садку, записуйтесь на співбесіду.