Мозочкова стимуляція для дітей у Дніпрі

Мозочкова стимуляція вправи

Мозочкова стимуляція – комплекс спеціальних вправ, спрямованих на розвиток головного мозку та його ділянок, що відповідають за формування вищих психічних функцій.

Навіщо стимулювати роботу мозочка?

Мозочок – один з відділів головного мозку, який відповідає за реалізацію безлічі функцій в організмі людини, у тому числі, за координацію рухів, регуляцію рівноваги та м’язового тонусу, а також за розвиток когнітивних функцій.
 

програма мозжечкової стимуляції
програма мозжечкової стимуляції

 

Батьки часто не помічаючи порушення координації рухів дитини видають за її “особливості”, а не неврологічні проблеми. Але ці “особливості” і є ознаками порушень роботи стовбура мозку та мозочка. Вони часто діагностуються у дітей з СДУГ (синдром дефіциту уваги та гіперактивності), порушеннями поведінки та уваги, затримкою мовного та психомовного розвитку, захворюваннями аутистичного спектру.

Прояв симптомів СДУГ: проблеми у навчанні і навіть автоматизація звуків нерідко обумовлено різними порушеннями у роботі мозочка. Саме тому стимуляція, спрямована на нормалізацію функціонування лімбічної системи, мозочка і стовбура мозку, допомагає прискорити розвиток мови, покращити концентрацію уваги, нормалізувати поведінку і, як наслідок, вирішити проблеми з успішністю в школі.

Кому рекомендована мозочкова стимуляція?

Мозочкова стимуляція рекомендована дітям, у кого:

  • затримка психічного розвитку
  • затримка та порушення мови (алалія, дизартрія)
  • відставання у розвитку моторики та координації
  • дислексії, труднощі освоєння навички читання
  • дисграфії та дискалькулії
  • захворювання аутистичного спектру (ранній дитячий аутизм (РДА), аутистичні стани, синдром Аспергера)
  • синдром дефіциту уваги
  • порушення усного та письмового мовлення
  • проблеми обробки сенсорної інформації
  • порушення постави
  • проблеми з навчанням
  • незібранність, підвищене відволікання
  • логоневроз, заїкання
  • ЗПР та ЗПРР
  • ЗРР різного ступеня тяжкості

Тренажер Баламетрікс (Learning Breakthrough Kit, Balametrics)

Програма Learning Breakthrough – це програма мозочкової стимуляції, створена в США в середині ХХ століття. Її засновником став доктор Френк Більгоу, який присвятив понад 40 років вивченню питань шкільної успішності дітей та способів оптимізації можливостей роботи мозку учнів звичайних шкіл. Саме він першим під час роботи з дітьми, які погано вміють читати, виявив зв’язок між руховою активністю та змінами навичок читання. Тоді ж Ф. Більгоу розробив спеціальний снаряд – балансувальну дошку та вигадує цілу серію вправ на ній.
 

метод мозжечковой стимуляции
мозочкова стимуляція обладнання

 

Як проходять заняття з мозочкової стимуляції у Дитячому центрі розвитку “Веселі ельфи”?

В основу програми покладено вправи на балансувальній дошці доктора Більгоу.

Заняття на дошці обов’язково проходять під контролем спеціаліста в комплексі з ЛФК та іншими корекційними заняттями з логопедами, дефектологами, психологами. Фахівеці стежать за технікою безпеки при виконанні вправ, розповідають та показують виконання кожної вправи, підбирають оптимальний рівень за складністю, керують послідовністю вправ, мотивують дитину. Спочатку виконуються найлегші завдання, просуваючись далі, вправи поступово ускладнюються.

Починаємо займатися на тренажері з дітьми від 3-4 років

Рекомендуємо проводити курси по 12-15 занять без перерви. 

Періодичність занять: щодня або 2-3 рази на тиждень по 30-40 хвилин .

Пропонуємо як індивідуальні, так і групові заняття (від 3 чол.).

Як частина комплексного підходу, мозочкова стимуляція дає можливість покращити мовлення, координацію рухів, мовлення.

Під час занять підвищується пластичність мозку та з’являється можливість заповнити прогалини та заповнити недоліки функціональності базових структур головного мозку.

 

баламетрікс мозочкова стимуляція
баламетрикс мозочкова стимуляція

Який ефект від занять мозочкової стимуляції у дітей?

  • Покращуються впевненість та самодисципліна, імпульсивність зменшується.
  • Збільшується тривалість концентрації уваги.
  • Покращуються координація рухів та ритм організму.
  • Покращується самоконтроль.
  • Покращується робота вестибулярної системи.
  • Покращується розвиток міжпівкульної взаємодії.
  • Поліпшується розвиток візуально-просторових уявлень.
  • Поліпшується розвиток уваги, пам’яті та концентрації.
  • Поліпшується стимуляція психомовного розвитку (при ЗПР, ЗРР, РДА).
  • Покращуються когнітивні навички: пам’ять, мова, інтелект, виконання цілеспрямованих дій, цілісне сприйняття навколишнього світу.
  • Покращується навчальна успішність, при цьому вимагає менше зусиль.
  • Поліпшуються слухові навички: ритмічні моделі стимулюють нове усвідомлення нюансів звуку. Поліпшуються навички слухання та спілкування.
  • Поліпшується розвиток візуального сприйняття – окулографія, зорове сприйняття форми та покращується зосереджена увага, що прискорює виконання завдань у класі, домашніх завдань та проходження тестів.
  • Стабілізується психоемоційний стан, дитина набуває хорошої фізичної форми, виправляється її постава, помітно покращується координація рухів

 

Де проходять заняття з мозочкової стимуляції у Дніпрі

Заняття з мозочкової стимуляції у Дніпрі відбуваються у Дитячому центрі розвитку «Веселі ельфи» (м. Дніпро, Лівий берег, р-н Каравана) за попереднім записом.

30-40 хвилин

У групі від 3 чоловік або індивідуально

За попереднім записом

Опційне заняття, додаткова плата

 

Записатися на консультацію

Заказали дипломы магистра Красный. Заказали http://besstdiplom.com/ дипломы бакалавра Болхов. Есть много вариантов на выбор в этой области. Важно знать, какие профессии могут помочь вам получить модифицированные или н

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *