Тематичний тиждень “Березень – перший місяць весни”, “Ознаки весни”, Закріплення вивчених літер

Наш тиждень у садку: вивчаємо весняні зміни та закріплюємо знання

Цей тиждень у нашому садку був наповнений цікавими заняттями, іграми та творчими завданнями. Ми розпочали вивчення лексичної теми тижня: “Березень – перший місяць весни”, “Ознаки весни”, а також працювали над математичними навичками, вивчали число та цифру 10 і закріплювали вивчені літери.

Ранкові ритуали та фізична активність

Щоранку діти виконували зарядку, весняну пальчикову гімнастику та ходили лікувальною тропою, що сприяє загальному розвитку координації, моторики та уваги. Під час ранкових бесід повторювали дні тижня, пори року, частини доби та знайомилися з весняними місяцями.

Ознайомлення з навколишнім світом

На тематичних заняттях розширювали уявлення дітей про весну та її особливості. Малюки спостерігали за змінами у природі, вчилися визначати характерні ознаки весни та добирали прикметники до іменників для опису весняних явищ. Також складали невеликі описи за картинками, розвивали мовлення, пам’ять та мислення, відгадували загадки про весну.

Дидактичні ігри та мовленнєвий розвиток

Для кращого засвоєння теми діти грали в дидактичні ігри:

  • “Опиши весну”,
  • “Весна яка?”,
  • “Склади з частин”,
  • “Весняне лото”,
  • “Знайди пару”,
  • “Пори року”,
  • “Тактильний мішечок: тварини”.

У садочку також проводилося заняття з логопедом, де діти працювали у підгрупах над розвитком мовлення та правильною вимовою звуків.

Творчі завдання та логоритміка

Протягом тижня малюки брали участь у різноманітних творчих проєктах:

  • “Морозний візерунок” (фарби, клей, сіль),
  • “Весняна мандала” (воскові олівці),
  • “Пролісок” (пластилін, вата),
  • “Весна” (аплікація з кольорового паперу),
  • “Верба” (малювання фарбами),
  • “Пташка” (повітряний пластилін),
  • “Сонечко” (аплікація).

Діти виконували логоритмічні вправи, які сприяли розвитку мовлення, координації та уваги. Програма включала:

  1. Вітання.
  2. Артикуляційні вправи з рухами.
  3. Пальчикову гімнастику “Зустрічаємо весну”.
  4. Дихальну гру з пір’ям.
  5. Нейрогімнастику “Зроби двома руками”.
  6. Музичні ігри на розвиток ритму та координації рухів.

Математика та логіка

На заняттях з математики ми знайомилися з числом та цифрою 10, рахували у прямому та зворотному порядку, шукали місце числа в числовому ряді та вчили “сусідів” числа. Закріплювали знання про геометричні фігури, знаходили спільні та відмінні ознаки предметів.

Для кращого засвоєння матеріалу діти грали в:

  • “Продовжи ряд”,
  • “Сусіди числа”,
  • “Порахуй предмети”,
  • “Повтори не помились”,
  • “Знайди предмети відповідної форми”.

Також працювали з пісочними лотками, де діти писали цифри, рахували предмети та співвідносили їх з відповідними числами.

Читання казок та театралізація

У другій половині дня малюки слухали казки:

  • “Горобчикова весна”,
  • “Як лисичка з гусаками весну зустрічала”,
  • “Зайчик і весна”,
  • “Фея, яка розбудила весну”.

Діти відповідали на запитання за змістом, розмірковували над моральними уроками та навіть створювали персонажів казок із бджолиного воску та глини.

Весняні ігри та фізична активність

Малюки грали в рухливі ігри, складали пазли, працювали з мозаїкою та розвивали дрібну моторику рук. Також вони дивилися казку-театр “Зайчикова хата”, після чого разом аналізували сюжет, вчилися співпереживати героям і розуміти важливість доброти та взаємодопомоги.

Протягом тижня діти дізналися багато нового про весняні зміни у природі, закріпили знання про число 10, повторили вивчені літери та розширили свій словниковий запас. Завдяки цікавим іграм, логоритмічним вправам і творчим завданням малюки не лише вчилися, а й отримували багато позитивних емоцій.

Ми працюємо з дітьми над розвитком мовлення, мислення та соціальних навичок наших вихованців. Дякуємо всім діткам за активну участь, а батькам – за підтримку в навчальному процесі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *