Протягом тижня діти занурювалися у чудовий та різноманітний світ іграшок. Наші фахівці створили цікаве, насичене та розвивальне середовище, де кожен вид діяльності сприяв гармонійному розвитку малюків. Тема іграшок є особливо близькою дітям, адже через гру вони пізнають навколишній світ, засвоюють соціальні правила та розвивають важливі навички.
Щоранку ми починали день із корисних звичок:
- ранкова зарядка для зміцнення м’язів та активізації енергії
- осіння пальчикова гімнастика для розвитку моторики
- ходіння лікувальною тропою для сенсорної стимуляції
- нейрогімнастика для синхронізації роботи обох півкуль мозку



У межах тижня діти вивчали звук і літеру «Н», визначали його місце у словах, викладали літеру з камінців, тренували артикуляційні та дихальні вправи, розвивали фонематичний слух, виконували чистомовки та логопедичні ігри.
У математичному напрямі ми працювали над складом числа 3, лічбою у межах 5, встановленням числового ряду, а також над орієнтацією у просторі: «праворуч — ліворуч», «посередині». Діти вчилися визначати, що знаходиться з певного боку від себе або на картинці, грали у дидактичні ігри, тренували мислення, увагу та пам’ять.
Велика увага приділялась ознайомленню з навколишнім світом:
- розширювали уявлення дітей про іграшки різних типів
- дізнавалися з яких матеріалів вони виготовлені
- вчилися їх групувати за ознаками
- знайомилися з народною іграшкою
Це сприяло розвитку логічного мислення, спостережливості та формуванню ціннісного ставлення до речей.
Для закріплення знань та вмінь ми проводили багато цікавих ігор:
дидактичні:
«Знайди тінь», «Що змінилося?», «Знайди пару», «Що зайве?», «Склади з частин», «Народні та сучасні іграшки», «Відгадай загадку», «Знайди іграшку в мішечку», «Чия іграшка?»
логопедичні та мовленнєві:
«Фонетична хвилинка», «Опиши тварину», «Хто що вміє?»
сенсорні та тактильні:
«Чарівна торбинка», лотки з піском, шнурівки
рухливі:
«Панас», «Мій дзвінкий веселий м’яч», «Повтори не помились»



Кожна дитина мала змогу проявити свої творчі здібності. Ми:
- малювали пальчиками «Повітряні кульки»
- ліпили улюблені іграшки з кольорового тіста
- створювали мандали восковими олівцями
- працювали з гончарною глиною
- виготовляли іграшки власноруч: «Коник-гойдалка», «Міньйон», «Іграшковий ведмедик», «Дракон»
Під час таких занять зміцнюються моторні навички, розвивається уява, формується самостійність і впевненість у власних можливостях.
Не забували і про літературу: діти слухали казки «Ведмідь та іграшки», «Кіт-рибалка», а протягом декількох днів — захопливу історію «Коник-Горбоконик». Також переглядали казковий театр «Хто сказав няв?», після чого закріплювали сюжет і знання за допомогою ігор.
Музичні заняття та логоритміка допомогли дітям синхронізувати рухи та мову, тренували увагу та емоційний інтелект, а підготовка до свята додавала позитиву й командної взаємодії.
Чого досягли діти протягом тижня
- збагатили словниковий запас і дізналися багато цікавого про іграшки
- покращили вимову звуків і роботу мовленнєвого апарату
- закріпили навички лічби і поняття складу числа
- навчились краще орієнтуватися у просторі
- розвивали дрібну моторику, сенсорику, мислення та уяву
- вчилися слухати, аналізувати, порівнювати та робити висновки
- зміцнили комунікативні навички й самостійність у грі
- отримали багато позитивних емоцій і натхнення творити
Тиждень пройшов яскраво, насичено та продуктивно. Ми й надалі допомагатимемо дітям пізнавати світ через гру та творчість, адже це найприродніший і найефективніший спосіб розвитку малюків.

 
  
                
  
               