Минулого тижня наш садочок розквітнув не лише яскравими барвами квітів, а й новими знаннями, відкриттями та щасливими посмішками малюків. Адже ми вивчали захопливу тему: «Садові, лугові та кімнатні квіти», водночас розвиваючи просторове мислення та інші важливі навички.
Щоранку — заряд енергії та розвитку:
Кожен день розпочинався з весняної зарядки, пальчикової гімнастики та ходьби по лікувальній стежці. Ми виконували нейровправи, які допомагають покращити памʼять, увагу, мислення, координацію та загальну розумову працездатність. Це — чудова база для майбутнього навчання у школі!
Світ квітів: пізнаємо, милуємось, дбаємо
На заняттях з ознайомлення з навколишнім світом ми:
-
досліджували, які квіти ростуть у нашому краї;
-
знайомились із їхньою будовою (корінь, стебло, листя, квітка);
-
вчилися доглядати за кімнатними рослинами;
-
виховували в дітях дбайливе ставлення до природи.
Через цікаві дидактичні ігри — «Опиши квітку», «Які бувають квіти?», «Знайди тінь», «Склади з частин» — малята розвивали мовлення, логіку, увагу й уяву.



Розвиваємо мовлення, логіку та мислення
На заняттях з розвитку мовлення ми переглянули казку-театр «Квітка-семиквітка», обговорили її зміст і головну ідею — важливість доброти й добрих вчинків. Діти навчались будувати зв’язне мовлення, відповідати на запитання, аналізувати вчинки героїв.
На заняттях з логопедом виконували:
-
артикуляційні вправи;
-
логоритміку;
-
дихальні ігри;
-
вправи з просторової орієнтації (використання прийменників «на», «під»).
Цікава математика — в квітковому стилі
Ми рахували квіти у прямому й зворотному порядку, вчили склад числа 10, грали в математичні ігри:
«Квіткові нерівності», «Порахуй не помились», «Склади число», «Продовж ряд», «Порядок квітів».
Малята із захопленням викладали предмети, рахували іграшки, користувалися прищіпками та працювали з математичними килимками — все це сприяє розвитку просторового мислення, логіки та концентрації.



Творча діяльність: руками — до серця
Тема квітів надихнула нас на різноманітні творчі заняття:
-
«Кактус» (відбиток долоньки + фарби);
-
«Ромашка» з пластиліну;
-
аплікації «Лілія», «Квітка-семибарвиця»;
-
розмальовки восковими олівцями;
-
«Квіткова поляна» (техніка з плівкою);
-
квіти з глини та солоного тіста.
Така діяльність не лише розвиває дрібну моторику, а й знімає напругу, формує естетичний смак і розкриває емоції дитини.



Арт-терапія — м’який шлях до самовираження
Проводились індивідуальні арт-терапевтичні заняття:
-
«Мій пісочний світ» (пісочна терапія);
-
«Живий малюнок» на вологих серветках;
-
«Вежа злості» — безпечне вивільнення емоцій.
Ці вправи допомагають дітям краще розуміти себе, справлятись зі страхами та стресами, налаштовують на впевнений, емоційно здоровий вступ до школи.
Музичні заняття
На музиці ми:
-
тренували дихання;
-
виконували вокальні вправи;
-
грали в рухливі ігри;
-
співали пісні;
-
водили весняні хороводи.
Наш тематичний тиждень став справжньою подорожжю в світ природи, емоцій і знань. Усе, що ми робили — допомагає дитині комплексно розвиватися, готуватися до школи, впевнено пізнавати світ і себе в ньому.
Запрошуємо вас ділитися враженнями, розпитувати дітей про улюблені моменти, малювати вдома разом із ними квіти або доглядати за рослинками.
І не забувайте: у нашому садочку діє окремий арт-терапевтичний напрям, який допомагає кожній дитині відчути себе особливою, спокійною та впевненою.
Якщо ви ще не подали заявку на наступний навчальний рік — не зволікайте. Зверніться до вихователя або адміністрації садочка вже зараз.
Хочете, щоб дитина готувалась до школи з любовʼю до знань, впевненістю та в гармонії з собою?
Ми саме для цього тут.