Тематичний тиждень: «Садові, лугові та кімнатні квіти» + розвиток просторового мислення

Минулого тижня наш садочок розквітнув не лише яскравими барвами квітів, а й новими знаннями, відкриттями та щасливими посмішками малюків. Адже ми вивчали захопливу тему: «Садові, лугові та кімнатні квіти», водночас розвиваючи просторове мислення та інші важливі навички.

Щоранку — заряд енергії та розвитку:

Кожен день розпочинався з весняної зарядки, пальчикової гімнастики та ходьби по лікувальній стежці. Ми виконували нейровправи, які допомагають покращити памʼять, увагу, мислення, координацію та загальну розумову працездатність. Це — чудова база для майбутнього навчання у школі!

Світ квітів: пізнаємо, милуємось, дбаємо

На заняттях з ознайомлення з навколишнім світом ми:

  • досліджували, які квіти ростуть у нашому краї;

  • знайомились із їхньою будовою (корінь, стебло, листя, квітка);

  • вчилися доглядати за кімнатними рослинами;

  • виховували в дітях дбайливе ставлення до природи.

Через цікаві дидактичні ігри — «Опиши квітку», «Які бувають квіти?», «Знайди тінь», «Склади з частин» — малята розвивали мовлення, логіку, увагу й уяву.

 

Розвиваємо мовлення, логіку та мислення

На заняттях з розвитку мовлення ми переглянули казку-театр «Квітка-семиквітка», обговорили її зміст і головну ідею — важливість доброти й добрих вчинків. Діти навчались будувати зв’язне мовлення, відповідати на запитання, аналізувати вчинки героїв.

На заняттях з логопедом виконували:

  • артикуляційні вправи;

  • логоритміку;

  • дихальні ігри;

  • вправи з просторової орієнтації (використання прийменників «на», «під»).

Цікава математика — в квітковому стилі

Ми рахували квіти у прямому й зворотному порядку, вчили склад числа 10, грали в математичні ігри:
«Квіткові нерівності», «Порахуй не помились», «Склади число», «Продовж ряд», «Порядок квітів».
Малята із захопленням викладали предмети, рахували іграшки, користувалися прищіпками та працювали з математичними килимками — все це сприяє розвитку просторового мислення, логіки та концентрації.

Творча діяльність: руками — до серця

Тема квітів надихнула нас на різноманітні творчі заняття:

  • «Кактус» (відбиток долоньки + фарби);

  • «Ромашка» з пластиліну;

  • аплікації «Лілія», «Квітка-семибарвиця»;

  • розмальовки восковими олівцями;

  • «Квіткова поляна» (техніка з плівкою);

  • квіти з глини та солоного тіста.

Така діяльність не лише розвиває дрібну моторику, а й знімає напругу, формує естетичний смак і розкриває емоції дитини.

Арт-терапія — м’який шлях до самовираження

Проводились індивідуальні арт-терапевтичні заняття:

  • «Мій пісочний світ» (пісочна терапія);

  • «Живий малюнок» на вологих серветках;

  • «Вежа злості» — безпечне вивільнення емоцій.

Ці вправи допомагають дітям краще розуміти себе, справлятись зі страхами та стресами, налаштовують на впевнений, емоційно здоровий вступ до школи.

Музичні заняття

На музиці ми:

  • тренували дихання;

  • виконували вокальні вправи;

  • грали в рухливі ігри;

  • співали пісні;

  • водили весняні хороводи.

Наш тематичний тиждень став справжньою подорожжю в світ природи, емоцій і знань. Усе, що ми робили — допомагає дитині комплексно розвиватися, готуватися до школи, впевнено пізнавати світ і себе в ньому.

Запрошуємо вас ділитися враженнями, розпитувати дітей про улюблені моменти, малювати вдома разом із ними квіти або доглядати за рослинками.

І не забувайте: у нашому садочку діє окремий арт-терапевтичний напрям, який допомагає кожній дитині відчути себе особливою, спокійною та впевненою.

 Якщо ви ще не подали заявку на наступний навчальний рік — не зволікайте. Зверніться до вихователя або адміністрації садочка вже зараз.

Хочете, щоб дитина готувалась до школи з любовʼю до знань, впевненістю та в гармонії з собою?
Ми саме для цього тут. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *