Тематичний тиждень у садочку: “Останній місяць зими. Масляна”

Тематичний тиждень у садочку: “Останній місяць зими. Масляна”

Протягом тижня ми занурювалися в зимову тематику, вивчали особливості останнього місяця зими, знайомилися з народним святом Масляна, закріплювали знання про пору року, дні тижня, частини доби та зимові місяці.

Ранкові активності

Кожен день почався із зарядки , яка допомогла дітям прокинутися та налаштуватися на активну роботу. Після неї виконували зимову пальчикову гімнастику , яка розвивала дрібну моторику. Виходили на лікувальну стежину , де тренували координацію рухів.

Ознайомлення з навколишнім світом

Розгадували тематичні загадки про зиму та її ознаки. Обговорювали з особливостями цієї пори року, порівнювали з весною.
Познайомилися з традиціями святкування Масляної , усвідомили, що це весело проводять зими, коли печуть млинці – символ сонця. Переглядали демонстраційні матеріали, говорили про народні традиції, грали в тематичні ігри.

Розвиток мовлення

Переглядали казку-театр “Пані Метелиця” , обговорювали її зміст, відповідали на запитання, виділяли головних та другорядних героїв. Робили висновки про те, що доброта і працьовитість завжди винагороджуються.
Грали у дидактичні ігри :

  • “Пори року”
  • “Чого не вистачає?”
  • “Знайди відмінності”
  • “Асоціації”

Математичний розвиток

Закріплювали рахунок у прямому та зворотному напрямку, шукали «числа-сусіди» , вчилися розуміти поняття «пара» та знаходити парні предмети.
Використовуючи конструктори та іграшки, закріплювали прикладки “на”, “під”, “між”, “в”, “за”, “над” .
Грали в математичні ігри:

  • “Знайди пару”
  • “Порахуй парою”
  • «Відшукай парні зображення»

Творча діяльність

Розмальовували мандалу восковими олівцями , створювали тематичні вироби:

  • “Сонечко” (фарби)
  • “Млинець” (картон, пластилін, крупи)
  • “Масляна” (кольоровий папір)
  • “Зимовий будиночок” (кольорова манка, клей)
  • “Сніговик” (кольоровий папір)

Виконували гімнастику для мозку “Нічого не бачу” – малювали із зав’язаними очима, що допомагало розвивати простір мислення та уявлення.

Слухали казки “Хатинка для зайчика” та “Як Хом’ячок снігинки рахував” , повторювали вивчені літери, називали слова на ці літери, співали логоритмічні розспівки.
Грали в рухливі ігри та працюють з конструкторами.

Музично-рухливі заняття

Підготували тематичне музичне заняття до свята Масляної: співали пісні, танцювали, грали в народні рухливі ігри.
Ліпили героїв казок із гончарної глини , що розвивало уяву та тактильні навички.

Таким був названий та цікавий тематичний тиждень у нашому садочку. Діти отримали нові знання, розвинули моторику, пам’ять, увагу та познайомилися з традиціями української культури.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *