Тематичний тиждень у садочку: “Останній місяць зими. Масляна”
Протягом тижня ми занурювалися в зимову тематику, вивчали особливості останнього місяця зими, знайомилися з народним святом Масляна, закріплювали знання про пору року, дні тижня, частини доби та зимові місяці.
Ранкові активності
Кожен день почався із зарядки , яка допомогла дітям прокинутися та налаштуватися на активну роботу. Після неї виконували зимову пальчикову гімнастику , яка розвивала дрібну моторику. Виходили на лікувальну стежину , де тренували координацію рухів.



Ознайомлення з навколишнім світом
Розгадували тематичні загадки про зиму та її ознаки. Обговорювали з особливостями цієї пори року, порівнювали з весною.
Познайомилися з традиціями святкування Масляної , усвідомили, що це весело проводять зими, коли печуть млинці – символ сонця. Переглядали демонстраційні матеріали, говорили про народні традиції, грали в тематичні ігри.
Розвиток мовлення
Переглядали казку-театр “Пані Метелиця” , обговорювали її зміст, відповідали на запитання, виділяли головних та другорядних героїв. Робили висновки про те, що доброта і працьовитість завжди винагороджуються.
Грали у дидактичні ігри :
- “Пори року”
- “Чого не вистачає?”
- “Знайди відмінності”
- “Асоціації”



Математичний розвиток
Закріплювали рахунок у прямому та зворотному напрямку, шукали «числа-сусіди» , вчилися розуміти поняття «пара» та знаходити парні предмети.
Використовуючи конструктори та іграшки, закріплювали прикладки “на”, “під”, “між”, “в”, “за”, “над” .
Грали в математичні ігри:
- “Знайди пару”
- “Порахуй парою”
- «Відшукай парні зображення»
Творча діяльність
Розмальовували мандалу восковими олівцями , створювали тематичні вироби:
- “Сонечко” (фарби)
- “Млинець” (картон, пластилін, крупи)
- “Масляна” (кольоровий папір)
- “Зимовий будиночок” (кольорова манка, клей)
- “Сніговик” (кольоровий папір)
Виконували гімнастику для мозку “Нічого не бачу” – малювали із зав’язаними очима, що допомагало розвивати простір мислення та уявлення.
Слухали казки “Хатинка для зайчика” та “Як Хом’ячок снігинки рахував” , повторювали вивчені літери, називали слова на ці літери, співали логоритмічні розспівки.
Грали в рухливі ігри та працюють з конструкторами.



Музично-рухливі заняття
Підготували тематичне музичне заняття до свята Масляної: співали пісні, танцювали, грали в народні рухливі ігри.
Ліпили героїв казок із гончарної глини , що розвивало уяву та тактильні навички.
Таким був названий та цікавий тематичний тиждень у нашому садочку. Діти отримали нові знання, розвинули моторику, пам’ять, увагу та познайомилися з традиціями української культури.


