Тематичний тиждень у садочку: “Великдень, математика та літери — з радістю вчимося і святкуємо!

Весняний тиждень у нашому закладі пройшов під знаком світлого та натхненного свята — Великодня. Разом із дітками ми поринули у чарівний світ традицій, писанок, добрих казок і, звісно ж, цікавих завдань!

Ранкові ритуали для бадьорості та розвитку

Щоранку ми розпочинали з зарядки, весняної пальчикової гімнастики та прогулянки лікувальною тропою. Повторювали дні тижня, пори року, частини доби та вивчали весняні місяці. Це допомагає дітям краще орієнтуватися в часі й сезонних змінах природи.

Математичні пригоди

Протягом тижня на заняттях з математики ми:

  • закріплювали прямий і зворотній рахунок,

  • вчилися рахувати від заданого числа,

  • вправлялися в умінні називати і підставляти сусідів числа,

  • рахували яєчка у кошиках і співвідносили кількість із цифрою,

  • виконували приклади на додавання та віднімання,

  • повторювали просторові поняття: знизу – зверху, ліворуч – праворуч.

Допомагали в цьому цікаві дидактичні ігри: “Декоруємо Пасху”, “Знайди однакові писанки”, “Яєчко-сюрприз”, “Склади з частин”.

Мовлення, літери та казкові історії

Ми активно повторювали вивчені літери, слухали та обговорювали тематичні казки: “Великодня пригода”, “Лисичина пасочка”, “Писанка”, “Великодня казка”.

Діти вчилися відповідати на запитання, визначати головних і другорядних героїв, аналізували події, висловлювали власні думки. Також закріплювали вміння будувати логічні речення й вживати лексику з теми “Великдень”.

Творчі майстер-класи

Щодня ми створювали справжні маленькі дива своїми руками:

  • Крапанки з пластиліну на кольоровому картоні,

  • Пасхальні кролики з кольорового паперу,

  • Крашанки за допомогою воскової свічки та фарб,

  • Паска з рулончиків, вати та дирокольних прикрас,

  • Великодні смаколики з повітряного пластиліну, сінця та пробок.

Розвивали дрібну моторику через мозаїку, шнурівку, прикріплення прищіпок та каліграфічні вправи по пунктирних лініях.

Музика, рух та логопедичні вправи

На музичних заняттях готувалися до свята, танцювали, співали та слухали веселі композиції.
В рамках логоритмічних занять діти виконували:

  • дихальні та артикуляційні вправи,

  • чистомовки за тематикою тижня,

  • вправи з ложками (“переклади яєчко”),

  • музичні руханки “Великодні дні”.

Також проводились заняття з логопедом у підгрупах, де діти тренували мовлення, слухове сприйняття та артикуляцію.

Знайомство з навколишнім світом і традиціями

Діти дізналися:

  • як готують паску,

  • що таке писанка, крашанка, дряпанка,

  • які символи прикрашають великодні яйця,

  • чому цей день важливий у нашій культурі.

Ігри допомогли закріпити знання: “Вгадай за описом”, “Четвертий зайвий”, “Знайди тінь”, “Готуємо пасочку”, “Великодній кошик”.

Попереду ще свято!

У вівторок, 22 квітня, на дітей чекає тематичне музичне свято “Великдень”.
Це буде гарна нагода поринути у чарівну атмосферу, заспівати, потанцювати, пригоститися смаколиками та похизуватися своїми знаннями.

 Завершення тижня стало ще однією сходинкою до розвитку уяви, логіки, мовлення та доброзичливого спілкування. Разом ми навчаємося святкувати з радістю, повагою та щирістю.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *