Лексична тема тижня ” Тварини півночі”, ” Порівняння множин, “Число та цифра 10”.

Тематичний тиждень у дитячому садку: “Тварини півночі”

Цей тиждень був надзвичайно пізнавальним і насиченим! Малюки познайомилися з тваринами Північного полюса, їхніми особливостями зовнішності, способом життя та пристосуванням до складних умов. Вони збагачували свій словниковий запас, розвивали мислення та увагу через різноманітні поняття й ігри.

Ранкові активності

Кожен день розпочався із зарядки, зимової пальчикової гімнастики та ходіння лікувальною тропою. Дітки повторювали дні тижня, пори року, зимові місяці та частини доби.

Пізнавальні заняття

На заняттях з огляду на навколишній світ діти вивчали білих ведмедів, моржів, тюленів, пінгвінів та інших мешканців холодних країв. Вони розглядали свої риси, слухали казки про північних тварин, відгадували загадки та навіть створювали тематичні поробки:

  • “Північна сова” (фарби, поролоновий штамп)
  • “Пінгвін” (кольоровий папір, паперова втулка, клей)
  • “Морж” (кольоровий папір, клей)
  • “Білий ведмідь” (гончарна глина)
  • “Тюлень” (кольорове солоне тісто)

Також діти переглядали казку-театр «Про Умку» , аналізували персонажів, обговорювали значення дружби та складали наступну подію за результатами.

Математичні відкриття

На заняттях з математики малюки познайомилися з числом 10, рахували пінгвінів, співвідносили кількість з цифрою, працювали на математичній доріжці, грали в дидактичні ігри “Пінгвіни” , “Підбери по формі” , “Склади з частин” . Також вони викладали геометричні фігури та вправлялися в графомоторних завданнях.

Рухліві та музичні ігри

Для розвитку моторики та координації проводилися активні ігри:

  • “Мисливець та пінгвіни”
  • “Крига”
  • “Злова рибка”
  • “Примерзайка”

На музичних заняттях діти слухали пісню “Стрітення” , співали “Ой холодно, ой холодно” , грали в ритмічні ігри “Плесь, плесь, стоп” , “Частини тіла” , “Танцюють малюки” .

Логопедичні та мовленнєві завдання

Під час логопедичних занять діти виконували артикуляційну гімнастику, вправи на дихання та нейрогімнастику. Також грали в ігри на розвиток мовлення: “Гра з м’ячем ‘Назви лагідно'” , “Де чия тінь” , “Одягні пінгвіна” .

Цей тиждень не лише подарував дітям нові знання, а й розвинув їхню допитливість, креативність та любов до природи! ❄????‍❄????

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *