Підсумки тематичного тижня «Зимуючі птахи»
Протягом цього тижня ми поринули у чарівний світ зимуючих птахів, наповнивши наші дні цікавими заняттями, творчими завданнями та новими знаннями. Діти дізнавалися про птахів, які залишаються зимувати в наших краях, розвивали спостережливість, уяву та увагу.
На заняттях ми вивчали, як виглядають птахи, які залишаються зимувати, які у них звички, як вони знаходять їжу взимку. Ми обговорювали, як люди можуть допомогти птахам у холодний період: що класти в годівнички, а яку їжу птахам давати не можна. Завдяки спостереженням і розмовам у дітей формувалося чуйне ставлення до природи.
У ході занять ми закріплювали знання літер та цифр. Використовували прописі-тренажери, де діти писали цифру 9, рахували пташок у годівничках, розвивали навички порядкової лічби, співвідносили кількості з числом. Цікаві ігри, як-от «Числові сходинки» та «Лабіринт», допомогли зробити процес навчання захопливим.
Під час занять із логопедом діти тренували артикуляцію, слухали казки та розповіді про птахів, обговорювали прочитане. Ігри, як-от «Відгадай, хто це?» або «Склади з частин», розвивали мовлення та увагу. Логоритмічні вправи гармонійно поєднували рух і музику, розвиваючи координацію та музичний слух.




Діти створювали яскраві вироби, присвячені птахам: ліпили з пластиліну та воску, малювали фарбами та крейдою, працювали з кольоровим папером і природними матеріалами. Колективна робота «Годівниця для птахів» навчила дітей співпрацювати та цінувати командну роботу.
Ми активно використовували пальчикову гімнастику, шнурівки, мозаїку, лото та вправи з манкою, щоб зміцнити дрібну моторику рук. Це не лише покращує фізичний розвиток, а й спряє підготовці руки до письма.
На музичних уроках діти співали зимові пісні, грали на інструментах у «маленькому оркестрі» та виконували вокально-дихальні вправи. Особливим моментом стали музично-ритмічні руханки та казки-театри, які поєднували розвагу та навчання.




Чому це було важливо?
Завдяки цьому тематичному тижню діти:
- Розширили знання про птахів, сформували екологічну свідомість та співчуття до природних мешканців.
- Покращили мовленнєві, математичні й творчі навички.
- Навчилися працювати в команді, слухати одне одного та висловлювати свої думки.
- Розвинули дрібну моторику рук, увагу, координацію та спостережливість.



