Мета тематичного тижня в світі емоцій:
-
Ознайомити дітей з основними емоціями та їх проявами.
-
Формувати емоційний інтелект.
-
Розвивати навички саморегуляції та взаємодії.
-
Сприяти позитивному емоційному фону через гру, творчість, арт-терапію.
Щоденні ранкові ритуали:
-
Зарядка, літня пальчикова гімнастика.
-
Прогулянки лікувальною тропою.
-
Нейровправи (розвиток уваги, мислення, координації).
-
Повторення днів тижня, пір року, місяців.



Арт-терапевтичні вправи (щодня):
-
“Привітаємось з повітряною кулькою / Божою корівкою” — встановлення емоційного контакту.
-
“Морські хвилі”, “Шум моря”, “Погріємось на сонечку” — зняття м’язового напруження, релаксація.
-
“Подушечки”, “Пташки у гнізді”, “Добридень вушка” — розвиток тактильних відчуттів, соціальних зв’язків.
-
“Квітка емоцій”, “Клоун”, “Емоційний равлик”, “Дракоша” — творчість через фарби, папір, пластилін, віск.
-
Індивідуальні арт-заняття (пісочна терапія, “Зла вежа”, “Мій друг кошеня”).
Дидактичні ігри:
-
“Знайди пару”, “Емоційний кубик”, “Знайди тінь”, “Впізнай емоцію”, “Склади з частин”.
-
Ігри на логіку: “Кольорові рибки”, “Склади з частин по цифрах”, “Підклади певну кількість”.
-
Тактильні: “Чарівна торбинка”, “Передай емоцію”, “Знайди схожу емоцію”.



Музично-рухливі та логопедичні активності:
-
Музичні ігри: “Паровозик”, “Робимо як я”, “Дощик”.
-
Логоритміка: артикуляційні вправи, пальчикові ігри, чистомовки.
-
Слухання класичної музики (“Місячна соната”) для емоційного збагачення.
Казкотерапія та бесіди:
-
“Казка про чарівну усмішку”
-
“Казка про п’ять слуг: радість, смуток, страх, подив, злість”
-
“Посмішка та сльозинка”
-
“Річка радості”
-
“Іммі та амулет емоцій”
Розвиток мислення і мовлення:
-
Вивчення лексичної теми “Емоції”.
-
Формування поняття позитивних/негативних емоцій.
-
Розвиток логічного, критичного мислення, комунікації (у тому числі невербальної).



Творчі завдання:
-
Малювання, ліплення з глини, бджолиного воску, кольорове тісто.
-
Колективні та індивідуальні поробки з паперу, воскових олівців, фарб.
Психоемоційна підтримка:
-
Вправи на зниження агресії, зняття напруги, стабілізацію стану.
-
Профілактика тривожності, розвиток саморефлексії.
-
Виховання доброзичливості, співпереживання, підтримки одне одного.
Ритуал завершення дня/тижня:
-
Вправа “До побачення, повітряна кулька”.
-
Обговорення прожитих емоцій, саморефлексія.
-
Гра “Які емоції у звірят?”, “Склади емоцію”, “Чарівна торбинка”.
Підсумок тематичного тажня “В світі емоцій”:
Тематичний тиждень був насичений, різнобічний і добре структурований. Діти вчилися не лише розпізнавати емоції, а й керувати ними, виражати творчо, граючись, спілкуючись, слухаючи казки й взаємодіючи в групі.
Хочете доєднатися до нашого садку, щоб діти почували себе як вдома, розвивалися граючи та спілкувались з однолітками, тоді заповнюйте форму.