Тематичний тиждень з темою “Меблі”, числом 7 та літерою “Н”

Навчальний тиждень з темою “Меблі”, числом 7 та літерою “Н”

Упродовж цього тижня наші заняття були сповнені активностей, спрямованих на розвиток мовлення, математичних навичок, творчості та загальної обізнаності дітей. Тематичний тиждень «Меблі» допоміг малюкам дізнатися багато нового про навколишній світ, розвивати мовлення, логіку, моторику та творчість.

Ранкові активності

Кожен день розпочинався з зарядки, осінньої пальчикової гімнастики та прогулянки лікувальною тропою. Діти закріплювали знання про дні тижня, пори року, осінні місяці та частини доби. Такі активності не лише створювали позитивний настрій, а й налаштовували дітей на продуктивну працю.

Мовлення та навколишній світ

На заняттях діти вивчали назви меблів, аналізували їх зовнішній вигляд та матеріали, з яких вони виготовлені. Дидактичні ігри, як-от «Що у мене в кімнатах?», «Знайди тінь» та «Склади з частин», сприяли розвитку уваги, спостережливості та зорового сприйняття. Діти вчилися розташовувати меблі у кімнатах та дізнавалися, які предмети потрібні для кожної частини будинку.

Математика

Особливу увагу було приділено числу 7. Малюки формували числовий ряд, виконували прямий і зворотний рахунок у межах 10, визначали «сусідів» числа та вивчали склад числа 7. За допомогою ігрових матеріалів діти рахували меблі, співвідносили кількість із цифрами та порівнювали геометричні фігури. Гра «Довгий-короткий» допомагала закріпити поняття довжини.

Творчість

Діти працювали з різними матеріалами: створювали осінній пейзаж у техніці монотипії, виготовляли крісло з кольорової манної крупи та картонне ліжко з кольорового паперу та ниток. Творчі завдання сприяли розвитку дрібної моторики, фантазії та креативності.

Рухливі ігри та музичні заняття

На музичних заняттях діти виконували вокальні вправи, співали пісеньки та водили хороводи. Також проводилися пальчикові та дихальні ігри, як-от «Задуємо стаканчики у квадрат». Рухливі ігри, наприклад «Не втрачай дах», допомагали малюкам тренувати увагу, самоконтроль та зв’язок із тілом.

Читання та казки

У другій половині дня малята слухали казки, серед яких «Про Зайченя, Лисеня, Білочку та красуню осінь», «Сергійко та його великі добрі вчинки». Казки допомагють не лише розвивати пам’ять та мовлення, а й формували уявлення про добрі вчинки та моральні цінності.

Арт-терапія

Особливим завершенням тижня стало індивідуальне заняття з арт-терапії. Через вправи, як-от «Моя сім’я у вигляді машин» та «Маска Хижака», діти вчилися виражати свої емоції, долати страхи та гармонізувати свій емоційний стан.

Результати

Діти опанували численні нові знання та навички, пов’язані з лексичною темою «Меблі», числом 7 та літерою «Н». Завдяки комплексному підходу вдалося поєднати навчання, гру, творчість та фізичну активність, що забезпечило гармонійний розвиток дітей.

Дякуємо батькам за підтримку! Якщо у вас є питання чи пропозиції, ми завжди раді спілкуванню.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *