Лексична Тема Тижня: “В Світі Емоцій”
На цьому тижні ми зосередились на вивченні емоційного світу людини, що є важливим аспектом розвитку особистості. Основною метою занять було навчити дітей розуміти та приймати емоції як свої, так і інших людей.
Формування поняття про емоції та їх вплив на настрій
Перш за все, ми допомагали дітям формувати поняття про різні емоції, такі як радість, смуток, злість, страх та здивування. Під час обговорення діти дізнавалися про те, як емоції можуть впливати на їхній настрій. Наприклад, ми пояснювали, що радість піднімає настрій, а смуток може його знижувати.
Уявлення про настрій та його вплив на здоров’я та спілкування
Ми також приділили увагу тому, як настрій впливає на загальне самопочуття та взаємодію з однолітками. Діти дізналися, що хороший настрій сприяє здоров’ю та полегшує спілкування, тоді як поганий настрій може викликати конфлікти та непорозуміння.
Спостереження за власним настроєм та контроль емоцій
Щоб діти могли краще розуміти свій емоційний стан, ми навчали їх спостерігати за щоденними виявами свого настрою. Це допомогло їм зрозуміти, як різні події та ситуації впливають на їхні емоції. Важливою частиною занять було навчання технік контролю емоцій, що сприяє розвитку емоційного інтелекту.
Розвиток комунікативної компетентності та моральних якостей
Особливу увагу ми приділили розвитку комунікативної компетентності та моральних якостей. Діти вчилися бути доброзичливими, співчутливими, взаємодопоможними та поважати інших. Це сприяло формуванню дружніх стосунків між дівчатками та хлопчиками.
Використання дидактичних ігор
Для закріплення матеріалу ми використовували дидактичні ігри, зокрема гру “Знайди тінь”, “Знайди пару”, “Скопіюйте емоцію”, “Назви емоцію”. Ми малювали, ліпили, відгадували загадки.
Це дозволило дітям краще зрозуміти та засвоїти вивчений матеріал в ігровій формі.
В результаті цих занять діти стали краще розуміти свої емоції та емоції оточуючих, навчилися керувати своїм настроєм та розвинули важливі комунікативні та моральні якості.