Протягом тематичного тижня в дитячому садку активно впроваджували заняття, спрямовані на розвиток пізнавальних, мовленнєвих і творчих навичок дітей. Діяльність була структурована так, щоб зацікавити дітей і максимально розвинути їхні здібності.
Щоденні активності
- Зарядка та фізична активність: Щоранку діти робили зарядку, виконували пальчикову гімнастику, ходили лікувальною тропою для зміцнення здоров’я.
- Повторення основних понять: Вивчали дні тижня, пори року, осінні місяці, частини доби.
Освітні заняття
- Ознайомлення з навколишнім світом:
- Діти збагачували знання про устрій людського життя, предмети домашнього побуту та різноманітні типи домівок.
- Розширювали уявлення про побутові прилади, їх функції та безпечне використання.
- Розвивали мислення, пам’ять, увагу, активізуючи словниковий запас через узагальнювальні слова.
- Математика:
- Формували поняття числового ряду: повторювали прямий і зворотний рахунок до 10, визначали сусідів чисел.
- Знайомилися з числом і цифрою 6 через казку “Ріпка”, визначали кількість персонажів та склад числа.
- Розвиток мовлення:
- Казка-театр “Добрі справи”: Діти відповідали на запитання, програвали окремі моменти казки, розвиваючи мовленнєві навички.
- Вивчали звук і літеру “Н”: шукали слова на цю літеру, викладали її з камінців, впізнавали в написаних текстах.
Дидактичні та рухливі ігри
- “Побутові електроприлади”, “Знайди пару”, “Що змінилось?”, “Третій зайвий”.
- Рухливі ігри: “Лисичка та зайчики”, “Ведмідь та дітки”.
- Ігри для розвитку дрібної моторики: з мозаїкою, пісочними лотками.
Творча діяльність
- Творчість 1: Ліплення “пилососу” (пластилін, коктейльні палички), створення “ноутбука” (кольоровий папір), аплікація “пральна машинка”.
- Творчість 2: Малювання літери “Н” фарбами, настільної лампи (воскові олівці), праски (кольорова манка, клей).
Проводили логопедичні вправи: дихальні вправи (“Подуємо на листочки”), артикуляційні вправи з соломкою. Читали казки “Небезпечні забави Лисенятка Фреді”, “Про лисичку та зайчика”.
Тематичний тиждень допоміг дітям краще зрозуміти устрій людського життя, засвоїти важливі поняття про побутові прилади, розширити словниковий запас і розвинути математичні, мовленнєві й творчі здібності.
Інтеграція гри, творчості та навчання сприяла всебічному розвитку дошкільнят, забезпечивши цікаве й корисне навчання.