Тематичний тиждень: “Мій будинок”, “Побутові прилади”, “Звук та літера ‘Н'”

Протягом тематичного тижня в дитячому садку активно впроваджували заняття, спрямовані на розвиток пізнавальних, мовленнєвих і творчих навичок дітей. Діяльність була структурована так, щоб зацікавити дітей і максимально розвинути їхні здібності.

Щоденні активності

  • Зарядка та фізична активність: Щоранку діти робили зарядку, виконували пальчикову гімнастику, ходили лікувальною тропою для зміцнення здоров’я.
  • Повторення основних понять: Вивчали дні тижня, пори року, осінні місяці, частини доби.

Освітні заняття

  1. Ознайомлення з навколишнім світом:
    • Діти збагачували знання про устрій людського життя, предмети домашнього побуту та різноманітні типи домівок.
    • Розширювали уявлення про побутові прилади, їх функції та безпечне використання.
    • Розвивали мислення, пам’ять, увагу, активізуючи словниковий запас через узагальнювальні слова.
  2. Математика:
    • Формували поняття числового ряду: повторювали прямий і зворотний рахунок до 10, визначали сусідів чисел.
    • Знайомилися з числом і цифрою 6 через казку “Ріпка”, визначали кількість персонажів та склад числа.
  3. Розвиток мовлення:
    • Казка-театр “Добрі справи”: Діти відповідали на запитання, програвали окремі моменти казки, розвиваючи мовленнєві навички.
    • Вивчали звук і літеру “Н”: шукали слова на цю літеру, викладали її з камінців, впізнавали в написаних текстах.

Дидактичні та рухливі ігри

  • “Побутові електроприлади”, “Знайди пару”, “Що змінилось?”, “Третій зайвий”.
  • Рухливі ігри: “Лисичка та зайчики”, “Ведмідь та дітки”.
  • Ігри для розвитку дрібної моторики: з мозаїкою, пісочними лотками.

Творча діяльність

  • Творчість 1: Ліплення “пилососу” (пластилін, коктейльні палички), створення “ноутбука” (кольоровий папір), аплікація “пральна машинка”.
  • Творчість 2: Малювання літери “Н” фарбами, настільної лампи (воскові олівці), праски (кольорова манка, клей).

Проводили логопедичні вправи: дихальні вправи (“Подуємо на листочки”), артикуляційні вправи з соломкою. Читали казки “Небезпечні забави Лисенятка Фреді”, “Про лисичку та зайчика”.

Тематичний тиждень допоміг дітям краще зрозуміти устрій людського життя, засвоїти важливі поняття про побутові прилади, розширити словниковий запас і розвинути математичні, мовленнєві й творчі здібності.

Інтеграція гри, творчості та навчання сприяла всебічному розвитку дошкільнят, забезпечивши цікаве й корисне навчання.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *