Тематичний тиждень на тему “Дитячий садок”, “Розпорядок дня у дитячому садку”

Тиждень на тему “Дитячий садок”, “Розпорядок дня у дитячому садку” наші малята поринули в захопливий світ дитячого садка, де кожен день був наповнений цікавими іграми, творчими завданнями та навчанням!

Ранковий старт
Дні починались з бадьорої зарядки, пальчикової гімнастики та прогулянок по лікувальній тропі. В ігровій формі ми повторювали дні тижня, пори року, осінні місяці та частини доби, допомагаючи малюкам закріпити нові знання.

Вивчення навколишнього світу 
Діти вчилися описувати наш садочок, його кімнати та їх призначення, а також розуміти, як важлива робота кожного працівника. Ми обговорювали правила поведінки та значення розпорядку дня для здоров’я.

Ігрове навчання та розвиток мовлення 
Малята захопилися дидактичними іграми, такими як “Що ми робимо?”, “Мій день”, “Назви професію за описом” та інші. На заняттях з мовлення ми дивилися театральні казки “Кузя йде в дитячий садок”, де діти визначали головних героїв і програвали цікаві моменти з казки, відповідаючи на запитання в кількох реченнях. Це допомагає розвивати їхнє мовлення та уяву.

Творчість та моторика 
Кожен день у нас був присвячений творчості: ми малювали восковими олівцями, відтворювали відбитки листя, ліпили з глини персонажів з казок та виготовляли аплікації з гербарієм. Пальчикова гімнастика і робота з мозаїкою сприяє розвитку дрібної моторики, а завдяки шнурівці діти зміцнюють координацію рухів.

Математичні відкриття 
На поняттях з математики діти видимо та на слуху порівнювали кількість, вивчали цифри до чотирьох і вчилися співвідносити їх із предметами. Ігри “Більше-менше”, “Назви пропущену цифру”, а також вправи з пісочними лотками розвивають увагу і логічне мислення.

Арт-терапія та емоційний розвиток 
Проводились арт-терапевтичні вправи: використовувалися вправи на зняття емоційного і м’язового напруження, розвиток почуттів і емоцій, профілактичну роботу з агресією.

1. Вправа “Кольорове море”. Діти за допомогою гідрогелевих кульок шукали й сортували зайві предмети, робили казкове море чистим. Після чого будували в орбізах безпечний будиночок для морських мешканців. Вправа знімає нервову напругу, звільняється від негативних переживань.

2. Вправа “Малюнок, проявись!”. Діти за допомогою прозорих рамок і пальчикових фарб допомагали малюнку стати помітним. Вправа розвиває почуття та емоції, підвищує самооцінку, формує впевненість у собі.

3. Вправа “Нагодуй динозаврів”. Діти звільнялися від накопиченої злості за допомогою м’яких кульок, годували динозаврів кульковим морозивом, щоб вони стали добрими. Вправа знімає м’язову напругу, є профілактикою роботи з агресією.

Музичне заняття та підготовка до свята 
На музичних занять ми співали пісні про осінь, грали музичні ігри та танцювали “Щедрий урожай”.

Кожен день у нашому садочку насичений, яскравий та повчальний.

Дітки повертаються до дому з новими знаннями, вміннями й масою позитивних вражень!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *