Тематичний тиждень в садку: “Зима. Новорічні завдання”

Протягом цього насиченого тематичного тижня вихованці садочка мали змогу зануритися в атмосферу зимових свят, розвинути навички в різних напрямах, а також закріпити вивчений матеріал. Активності, що були спрямовані на фізичний, творчий, пізнавальний та емоційний розвиток, сприяли формуванню гармонійної особистості кожної дитини.

Закріплення знань:

  • Повторювали букви та цифри, прямий і зворотний рахунок у межах десяти.
  • Орієнтувалися в просторових поняттях: біля, над, під, перед, за, між.
  • Вчили зимові місяці, частини доби, дні тижня та пори року.

Розвиток мовлення:

  • На заняттях діти дивилися казки-театри (“Різдвяний вертеп”), слухали художні твори та обговорювали зимові свята й традиції.
  • Грали в мовленнєві ігри, відгадували загадки й вчили вірші та пісні до Нового року.

Пізнавальна діяльність:

  • Діти ознайомлювалися з українськими зимовими традиціями (Святвечір, дідух, колядки) і атрибутами свят.
  • Використовували ігри з елементами математики (“Сніжинки”, “Склади сніговика”, “Знайди пару”).

Фізична активність:

  • Щоденні ранкові зарядки, зимова пальчикова гімнастика, лікувальна тропа.
  • Фізкультхвилинки (“Пада, пада, пада сніг”), музичні руханки та вправи з нейрогімнастики.

Творчий розвиток:

  • Розвивали уяву під час створення виробів: “Новорічна ялинка” (шишка, фарби, мішура), “Сніговик” (ватні диски), “Рукавички” (сіль і картон).
  • Малювали цифри в пісочних лотках, виготовляли “Янголів” із солоного тіста.

Соціальні навички та емоційний розвиток:

  • Групові заняття з логопедом і педагогом сприяли розвитку мовлення та комунікації.
  • Психогімнастичні вправи (“Посміхнись один одному”) допомагали створити дружню атмосферу.

Розвиток дрібної моторики:

  • Використання тактильних мішечків, викладання мозаїки, обведення по контуру.
  • Робота з матеріалами (пластилін, віск, фарби, солоне тісто) тренувала дрібну моторику рук.

Користь для дітей

  • Розвиток основних компетентностей: інтеграція знань у різних галузях (мовлення, математика, природознавство, творчість).
  • Формування любові до традицій: діти знайомилися з українською культурою, що сприяє національній ідентичності.
  • Зміцнення здоров’я: фізичні вправи та рухливі ігри формували позитивне ставлення до активного способу життя.
  • Розвиток самовираження: творча діяльність стимулювала уяву, впевненість у собі та креативність.
  • Соціальна взаємодія: спільні ігри й завдання сприяли вмінню працювати в команді.

Тематичний тиждень не лише створив святковий настрій, але й допоміг дітям здобути нові знання, навички та позитивний досвід. Батьки можуть бути впевнені, що їхні діти зробили ще один важливий крок до всебічного розвитку. ????

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *