Висновок тематичного тижня “Весна, ознаки весни. Весняні квіти, первоцвіти”
Протягом тижня наші маленькі дослідники мали можливість ближче познайомитися з весною та її характерними ознаками. Щоранку зарядка, весняна пальчикова гімнастика та прогулянки лікувальною тропою заряджали дітей енергією та зміцнювали їхнє здоров’я.
Заняття з ознайомлення з навколишнім світом допомогли малюкам закріпити знання про зміни в природі, навчитися розрізняти весняні квіти та описувати їхні особливості. Діти підбирали прикметники до іменників, розширюючи свій словниковий запас, та відгадували загадки.



На математичних заняттях малята рахували у прямому та зворотному порядку, вчилися порівнювати числа, працювали з чарівними мішечками, закріплювали знання про склад числа, розвивали логічне мислення.
Логоритмічні заняття сприяли розвитку мовлення та координації рухів, а на творчих годинах діти створювали чудові весняні аплікації, ліпили з пластиліну та глини, малювали восковими олівцями.
Особливо цікавими були казкові театралізації – малюки переглянули казку-театр “Снігуронька”, слухали історії “Пролісок і сніжинка”, “Зайчикова хатка”, “Подарунок для мами”, обговорювали сюжет, визначали основну думку та вчилися будувати зв’язні висловлювання.



На музичних заняттях діти співали весняні пісні, танцювали та готувалися до свята весни.
Тематичний тиждень був насичений, пізнавальний та емоційно забарвлений. Ми не тільки дізналися багато нового, а й розвивали творчість, мовлення, мислення та вміння працювати в команді. Весна подарувала нам нові знання, яскраві враження та бажання дбайливо ставитися до природи!