Вправи з дітьми “Добрі долоньки”

Вправи “Добрі долоньки” для дітей спрямовані на розвиток моторики, координації, сенсорного сприйняття і комунікативних навичок. Наведемо кілька прикладів вправ, які можна проводити з дітьми:

1. Магічні долоньки

Мета: Розвиток дрібної моторики і уяви.

Опис:

  • Дітям дають аркуші паперу і фломастери.
  • Вони обводять контури своїх долоньок на папері.
  • Потім дітям пропонується перетворити свої долоньки в різних персонажів або об’єкти (дерева, квіти, тварини) за допомогою малюнків.

2. Липкі долоньки

Мета: Покращення сенсорного сприйняття і координації.

Опис:

  • Використовуйте двосторонню клейку стрічку, щоб створити липку поверхню на столі.
  • Діти торкаються цієї поверхні долоньками, вивчаючи відчуття липкості.
  • Можна наклеювати маленькі об’єкти (наприклад, кульки з паперу) і діти будуть їх знімати.

3. Долоньки-художники

Мета: Розвиток творчості і дрібної моторики.

Опис:

  • Влаштуйте малювання пальцями або долоньками.
  • Використовуйте безпечні для дітей фарби.
  • Діти можуть створювати картини, залишаючи відбитки своїх долоньок на великому аркуші паперу.

4. Долоньки-танцюристи

Мета: Розвиток координації рухів.

Опис:

  • Включіть ритмічну музику.
  • Діти повторюють рухи, які показує вихователь, використовуючи тільки долоньки (плескання, постукування).

5. Плескай і вгадай

Мета: Розвиток слухового сприйняття і концентрації.

Опис:

  • Вихователь плескає в долоні в певному ритмі.
  • Діти повинні повторити цей ритм.
  • Вправа ускладнюється за допомогою більш складних ритмів.

6. Долоньки-ліпачі

Мета: Розвиток тактильних відчуттів і дрібної моторики.

Опис:

  • Використовуйте пластилін або тісто для ліплення.
  • Діти створюють різні форми і фігури, використовуючи долоньки та пальчики.

7. Пісочна терапія

Мета: Розвиток тактильного сприйняття і креативності.

Опис:

  • Створіть пісочницю з чистим піском.
  • Діти використовують долоньки для гри з піском: малюють на ньому, будують піщані замки.

8. Гра “Хто що робить?”

Мета: Розвиток уяви і комунікативних навичок.

Опис:

  • Вихователь починає розповідати історію, використовуючи відбитки долоньок як персонажів (наприклад, долонька-кішка, долонька-собака).
  • Діти продовжують історію, використовуючи свої відбитки долоньок і додаючи нових персонажів.

9. Долоньки-музиканти

Мета: Розвиток ритмічних навичок і координації.

Опис:

  • Роздайте дітям прості музичні інструменти, такі як маракаси або бубни.
  • Вони повинні грати, використовуючи долоньки, повторюючи ритм, який задає вихователь.

10. Долоньки-помічники

Мета: Виховання самостійності і координації.

Опис:

  • Попросіть дітей допомогти з простими завданнями, використовуючи тільки долоньки (наприклад, складання іграшок, переміщення невеликих предметів).

Вправи “Добрі долоньки” не тільки сприяють розвитку моторики і координації, але й допомагають дітям виявляти свою творчість і розвивати комунікативні навички.

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *