Лексична тема тижня “Як вирощувати хліб. Послідовність дій”
Протягом тижня знайомили діток з шляхом який проходить з лану до столу хліб.
Розвивали мислення, допитливість, пізнавальний інтерес до вирощування хліба. Зміцнювали пам’ять, розвивали почуття і емоції: чуйність, повагу, бережливість та доброзичливість. Розширювали знання дітей про значення хліба в житті людини. Познайомили з процесом вирощування хліба, давали знання про те, як хліб прийшов до нас на стіл; звертали увагу на зміст праці людей. Збагачували знання дітей про народні звичаї. Активізували словник прислів’ями та приказками. Вчили класифікувати предмети за відповідними ознаками.
Вчили прищеплювати шанобливе ставлення до хліба, повагу до праці хлібороба.
Закріплювали матеріал дидактичними іграми “Відгадай не помились”.
Відгадай на дотик” “Що спочатку, що потім”. “Назви лагідно”.
Провели багато занять з темою тиждня “Як вирощувати хліб. Послідовність дій”:
Аплікація “Вантажівка з зерном”;
Індивідуальні заняття з арт-терапії;
Ліплення “Колосків” з пластиліну;
Малювання хлібо-булочних виробів восковими олівцями;